Politica noastră de rambursare și returnare durează 24 de ore. Dacă au trecut 24 de ore de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefinalizat si in acelasi timp nelivrat.
Additional non-returnable items:
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
There are certain situations where only partial refunds are granted:
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit cererea dvs. de returnare. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea returnării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la [email protected].
Articole cu preţ redus
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele reduse nu pot fi rambursate.
Contactați-ne la [email protected] pentru întrebări legate de rambursări și returnări.